Wednesday, July 27, 2022

Shopee | Mini Electric Pot

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha terbeli pot comel ini.. kikiki.. Best sungguhlah seller ini.. Sha beli hari Isnin, hari Selasa dah sampai.. Pantas.. Hari ini dah rasmikan.. Mudahlah nak kukus dimsum untuk sekali makan.. Sha beli dekat Shopee.. Selain kukus, boleh juga masak bubur ataupun mee segera.. Sha beli lebih pada nak mengukus dimsum je sebenarnya.. Boleh juga kalau nak bawa travel..

RM18.90

Warna pink yang comel

Kita rasmikan dengan kukus dimsum..

Guna elektrik.. Ada button on/off.. Wayar dia pendek, tu yang kena letak atas tin biskut.. kikiki..

8 comments:

  1. Alahai comel. Bawak gi travel memang cun

    ReplyDelete
  2. cute sangat...boleh tergoda nak beli ni

    ReplyDelete
  3. roommate di UUM pun ada beli pot ni. comel buat rebus maggi, jerang air, masak tumis macam-macam. kami pernah guna goreng donat time puasa haha

    ReplyDelete
  4. Comelnya mini electric pot ni. Warna pink pulak tu. Seronok kalau shopping harini esok dah sampai. Cepat courier buat kerja.

    ReplyDelete
  5. Nampak sangat comel . Boleh la kukus makanan yg kuantiti sedikit

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »