Thursday, July 14, 2022

FIlem US | The Outfit (2022)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem ini memang menarik tapi agak membonsankan sebab aksi dan aktivitinya berlaku dalam sebuah kedai buat pakaian.. Burling atau dipanggil English telah membuat perancangan rapi untuk mengenakan sekumpulan penjenayah tanpa mereka sedari.. Kedai Burling menjadi tempat mereka bertukar maklumat dan menyimpan duit sehinggalah berlakunya satu peristiwa dimana anak Boyle iaitu Ritchie ditembak pesaingnya LaFontaine.. Bermulalah plany Burling untuk menghapuskan keluarga Boyle dan manfaatnya diberikan pada Mable iaitu gadis penyambut tetamu di kedai Burling..

Bila tengok pelakuan Burling tu memang tak akan tahulah yang diam dia, diam berisi..

The Outfit
2022 ‧ Thriller/Drama ‧ 1h 46m
Leonard is an English tailor who makes suits on London's famous Savile Row. He must outsmart a dangerous group of criminals to survive a fateful night.

2 comments:

  1. saya suka tengok filem yang berlakon di satu tempat sahaja sebab unik. boleh tonton nanti. thanks rekemen

    ReplyDelete
  2. macam seronok je , mcm cerita detective lah kn

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »