Friday, July 1, 2022

Goodreads | Bacaan Jun 2022

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama tak buka portal PNM elib ini.. Tak sangka makin banyak buku baru tapi tu lah, bukunya kejap ada kejap tak ada.. Buku semua best-best dan mengejutkan walaupun dari penulis baru.. Dasyat dunia buku sekarang.. Ada ebook yang Sha jumpa dan baca memang mengejutkan.. Bulan ini Sha mabuk membaca sebab jumpa banyak ebook menarik.. Jomlah tengok ebook apa yang berjaya Sha baca..





25. Alviso oleh Syud - ebook
26. Pelangi oleh Syud - ebook


3 comments:

  1. Skrg tengah paksa anak2 habiskan buku kat goodreads ni sbb cikgu dieorg kata dieorg kena banyakkan kosa kata. Anak2 pulak jenis tak suka membaca tak sama betul dgn mak dieorang huhu...

    ReplyDelete
  2. Banyak komik ek bulan ni. Baru nak baca novel Galat tu hehe

    ReplyDelete
  3. Lama juga tak membaca buku di PNM elib disebabkan kekangan masa.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »