Thursday, July 7, 2022

Mamee Monster: Perisa Lada Hitam

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bukan Sha yang beli tapi encik suami.. Katanya ada perisa lada hitam je.. BBQ dan ayam tak ada.. Dia amik juga sebab lama tak beli.. Sha memang makan mamee tak bubuh serbuk perasa tu, tak minat dan leceh.. Perisa lada hitam ini terasa dia punya pedas lada hitam tu.. Tertinggal di lidah.. Memang hangatlah.. hahaha..

Beli pek besar terus..

Lada hitam ini perisa baru katanya..

5 comments:

  1. samalah kita sha.. mkn mamee x letak perencah.. hehe

    ReplyDelete
  2. Wah, ada perisa baru yea... Tak perasan plak kat kedai.. bolehlah nak cuba nanti..

    ReplyDelete
  3. suka jg kunyah snek ni...x pernah mkn perisa ni..

    ReplyDelete
  4. Mamee ni antara yang best jugak. Tak perlu taruk perencah sebab mi tu sendiri dah ada lada hitam.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »