Saturday, July 30, 2022

Beli Kasut Sekolah & Kasut Kerja

Assalamualaikum..
Hye semua..

Baru je lagi rasanya beli kasut sekolah anak-anak, dah kena beli lagi.. Kasut lama mereka dah haus dan terkopek tapaknya.. Hari-hari ke sekolah kan sekarang ini.. Kebetulan kasut kerja Sha pun dah terkoyak muncungnya maka jom lah mencari kasut.. Sha singgah di Parkson, Ipoh Parade masa nak balik dari kenduri di Kulim Kedah.. Memang pilihan yang tepat.. Kasut Sha dan anak-anak berjaya di beli mengikut budget yang dah diperuntukkan.. Senang hati rasanya bila berjaya jumpa semua kasut di satu tempat je..

Kasut Imani dan Amani.. RM74.98

Kasut Sha - RM89
Memang dah target nak beli jenama ini sebab selesa dan tahan lama.. Sebelum ini pun Sha pakai jenama ini juga..

Encik suami beli stoking RM21 tapi bayar RM11 je sebab dapat voucher parkson RM10 hasil dari beli kasut.. Voucher tu sah sampai 31.08.2022, jadinya kenalah guna terus.. Bukan ada pun Parkson dekat area rumah Sha..

3 comments:

  1. Jimat masa dan tenaga dpt beli kasut di satu tempat yg sama . Mudah kan .

    ReplyDelete
  2. Kasut sekolah pun dah mahal harganya
    apatah lagi kasut kerja

    ReplyDelete
  3. Biar mahal sikit asalkan tahan lama

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »