Sunday, August 28, 2022

Drama Thai | Rose In Da House (2022)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Mengekek tengok drama ini.. 6 artis terperangkap dalam sebuah banglo.. Mereka ke banglo tu sebenarnya untuk berlatih sebelum melansungkan konsert mereka.. Tapi tanpa mereka sedari ada sesuatu yang lain bersama mereka.. Seawal cerita je dah buat Sha gelak berdekah.. Memang boleh buat kita yang tengok stress free.. Hahaha.. Memang sakanlah diorang kena kacau dengan Rose hantu yang dah lama menghuni dalam banglo tu.. Hahaha.. Rose ini peminat diorang sebenarnya, tak ada niat jahat pun.. Lebih pada mengusik.. Hahaha.. Kelakarlah..

Drama: Rose In Da House
Native Title: Rose In Da House
Also Known As: BE MY BOYFRIENDS 2
Director: David Bigander
Genres: Music, Horror, Comedy, Supernatural
Country: Thailand
Episodes: 7
Aired: Jun 15, 2022 - Jul 6, 2022
Aired On: Tuesday, Wednesday
Duration: 50 min.
Six actors/singers have to stay under the same roof to practice singing and dancing which is the mission for 'BE MY BOYFRIENDS 2’ project. But they are unaware that there is also……. in da house! 
(Source: The DND)

1 comment:

  1. Malaysia dengan Thailand berjiran je padahal.. tapi apasal kita tak dapat kulit putih bersih mulus macam diorang ek...hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »