Monday, August 1, 2022

Goodreads | Bacaan Julai 2022

Assalamualaikum..
Hye semua..

Membaca merupakan terapi harian Sha.. Ada masanya bahan bacaan Sha mampu memberikan kegembiraan, info baru malah ada yang turut memberikan pengajaran bermakna.. Kadang-kadang bila tersalah pilih bahan bacaan, Sha akan jadi murung dan tertekan namun membaca tetap menjadi pilihan Sha untuk terapi diri sendiri.. Walaupun bahan bacaan itu memurungkan tetap ada pengajaran yang boleh dijadikan iktibar sebab tu Sha selalu berusaha untuk habiskan bacaan.. Jadinya bacalah apa sahaja bahan bacaan, tak kiralah ianya apa.. 

Hari ini 1 Ogos, bermulalah permulaan bulan baru untuk Sha dan juga anda semua.. semoga Ogos memberikan kebahagiaan dan kegembiraan buat anda.. Ada pengajaran termahal yang sha perolehi di bulan Julai.. Semoga Sha dan anda semua akan terus bangkit menuju ke hadapan dengan menjadikan semalam sebagai pengajaran..







7 comments:

  1. tahniah!! banyak yg dibaca...

    ReplyDelete
  2. rajinnya. pernah baca satu pakar psikologi ni suggest bahan bacaan yang serius ni kalau boleh elak sebelum waktu tidur.

    ReplyDelete
  3. Tahniah
    membaca sebagai terapi minda

    ReplyDelete
  4. Aduhaiiiiii tabik lah sha. Nak habiskan satu buku pun pun sekarang jenuh huhuhu

    ReplyDelete
  5. Tahniah, Kak Sha. Semoga tercapai target untuk tahun ni.

    ReplyDelete
  6. banyaknya Sha baca dalam sbulan...ammi punya Goodread challenge untuk setahun 15 buah buku jek ahaksss

    ReplyDelete
  7. Serius, akak selalu kagum macam mana Sha ada masa untuk baca buku sebanyak ni... moga bulan ni akan khatam banyak buku lagi!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »