Tuesday, August 2, 2022

Random Photo #8 2022

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jomlah layan gambar sebelum kita buang dari galeri telefon.. hehehe..

Ini menu Sha pada 12 Julai.. Breakfast aiskrim.. Kemudian makan nasi lemak.. Lunch makan roti je.. Kerja kat tempat baru ini Sha lebih selesa bawa bekal ataupun puasa dari ke kantin.. Makanan dekat kantin agak kurang kena dengan selera Sha.. hehehe..

Ini pula makanan yang dibawa rakan sekerja Sha selepas beliau masuk berkerja dari cuti Raya Haji.. Ada kek, kopi, sambal udang petai dan buah anggur..

Sepeket kopi Kluang.. Belum sepat cuba lagi..

Comfort food for me.. hehehe.. Coklat Beryl's tu baru pertama kali nampak.. 

Terbeli sebab terbaca perkongsian pasal Buah Berangan oleh blogger Fiza di Blog beliau.. hehehe.. Nak beli yang ada kulit, memang tak jumpalah kat sini.. Mujur ada Tong Garden ni.. hehehe..

Apam nasi berintikan jem strawberry dan blueberry.. Sedap dan unik..

Sepeket minyak masak ini harganya RM3.. Tak sangka pula harga untuk sepeket minyak ini berbeza-beza mengikut tempat..

Rezeki di pagi hari.. Ada orang sedekah nasi lemak..

Rezeki yang agak kurang bernasib baik.. Sha minta nasi goreng udang tapi dapat nasi goreng dan udang masak sos.. hehehe.. Okaylah nasi goreng dia cuma bahagian bawah tak boleh nak makan, berminyak..

7 comments:

  1. aduh semuanya sedap kak oi, terliur nengok kek marble tu.... kacang chestnut tu pun peberet dana jugak tu

    ReplyDelete
  2. Roti inti kacang merah.. kegemaran PC tu.

    ReplyDelete
  3. teruja tengok apam tu. memang unik dan cantik

    ReplyDelete
  4. cantik pulak nampak rupa apam nasi tu...warna pun menarik

    ReplyDelete
  5. Betullah tu, nasi goreng dan udang

    ReplyDelete
  6. Berkenan pula tengok apam tu. Bukan main cantik berseri-seri :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »