Sunday, August 14, 2022

Filem United States | Zombies 3 (2022)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ini filem ketiga dari siri Zombies ini.. Zombies (2018) dan Zombies 2 (2020).. Nampaknya filem ini keluar setiap 2 tahun.. hehehe.. Filem ketiga ini ada alien dan juga Addison akhirnya menemui asal dia.. Rupanya Addison ini separuh alien dan separuh manusia.. Alien ini muncul sebab nak cari peta ke Utopia yang di sembunyikan oleh alien yang pernah datang ke bumi lama dahulu.. Malangnya Alien ini tak nak berterus terang, menyamar bagai.. Kalau bagi tahu awal-awal kan senang.. Tak payah lah polis Z nak tangkap diorang.. Tapi lepas tu tak jadi ceritalah kan.. Hahaha.. Best je filem ini.. Filem mengenai zombie, serigala jadian, alien dan manusia.. Paling best sebab muzikal filem..

Zombies 3
2022 ‧ Musical/Sci-fi
Zed anticipates an athletic scholarship while Addison gears up for Seabrook's first international cheer-off. Then suddenly, extraterrestrial beings arrive in Seabrook, provoking something other than friendly competition.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »