Thursday, August 4, 2022

Filem Korea | The Killer: A Girl Who Deserves To Die (2022)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tengok sebab ada hero kesukaan.. Hahaha.. Memang ohsemlah cumanya tak yah tengok dengan anak-anak lah ye.. Ganas dan ada babak yang tak sesuai..

Pembunuh upahan yang dah bersara diminta menjaga seorang remaja perempuan yang bermasalah.. Baru hari pertama dah timbulkan masalah besar.. Tak lama lepas tu remaja perempuan tu kena culik, maka berusahalah pembunuh yang dah bersara kembali beraksi.. Memang ohsemlah tengok babak lawan-lawan Jang Hyuk.. Aura dia tu lain macam..

Babak berlawn dan tembak menembak dia memang ohsemlah.. Filem kan jadinya tak payah fikir sangat logik dia.. kikiki.. Yang penting, hero kena menang baru syok..

Movie: The Killer: A Girl Who Deserves To Die
Also Known As: The Killer: A Child Who Can Die, The Killer: The Child Who Can Die, The Killer: The Child Who Deserves to Die, The Killer: Jookeodo Dweneun Ai, Deo Killeo: Jukeodo Doineun Ai, Deo Killeo: Jugeodo Doeneun Ai
Director: Choi Jae Hoon
Screenwriter: Nam Ji Woong
Genres: Action
Country: South Korea
Release Date: Jul 13, 2022
Duration: 1 hr. 34 min.
Tells a story about a retired killer named Bang Ui Gang who gets swept up in a case while using violence to protect an adolescent girl he suddenly becomes in charge of.

Kim Yun Ji is an ordinary high school student, but she has a lot of hidden scars because she has no one she can depend on. After her unexpected meeting with Bang Ui Gang, she will heal some of her inner pain. (Source: Soompi)

3 comments:

  1. jang hyuk yang sangat padan dgn jang na ra..tapi jang hyuk dah nampak tua...na ra masih sama

    ReplyDelete
  2. hero kalah kena bakar TV. hehe

    ReplyDelete
  3. halah halahhhh jang hyuk heronyaaa ni mmg kena tengok!!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »