Friday, November 18, 2022

Corntoz: Cheesy Pizza

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lain yang dicari, lain yang dibeli.. hehehe.. Perempuan kan.. Sha nak beli telur tapi jumpa keropok corntoz dengan perisa baru ini.. Telur tak ada.. Demi menghilangkan perasaan geram, jomlah baca review Sha pasal keropok ini.. Plastik je besar, isi sikit je.. Hehehe.. Tu perkara biasa kan.. Rasa dia memang macam makan piza peperoni cheese.. Bau pun memang bau piza lah cuma tak kuatlah.. Memang boleh beli lagi.. Rasa dia langsung tak pelik.. Pada Sha lah..

RM1.99

Lupa pula nak ambil gambar, bila teringat dah tinggal banyak nie je..

5 comments:

  1. sesuai dimakan sambil menonton Netflix nanti....

    ReplyDelete
  2. sedap nmpknya tu...slalu bli yg packaging pink ..nanti jumpa yg ni bole try

    ReplyDelete
  3. plastik besar isi sikit tu dari dulu dah kena scam hehehe

    ReplyDelete
  4. sedap jugak tu kalau rasa dia macam rasa pizza sebenar

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »