Thursday, November 3, 2022

Shopee | Mesin Pencetak Canon E410

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila nak pakai, rosak pula.. Walhal baru je lepas beli ink dia.. Alahai mesin, dah lah urgent nak cetak surat sekolah Amani.. Lepas puas membelek dan menggodek hingga jahanam seperti gambar dibawah, maka beli baru jelah jalan penyelesaiannya.. Ini kali ketiga Sha beli printer.. Hehehe.. Memang bila sampai masanya, dia akan meragam dan rosak.. hehehe..Senang kalau ada printer sendiri.. Tambah boleh scan..

Mula tu tengok kat kedai tapi harganya RM239, tu yang beli di shopee je sebab jauh sangat beza harga tu.. Beza banyak gila.. Sha beli ini tanpa ink sebab ink lama masih ada.. Jadi lagi murah bergandalah.. 

Lama jugak pakai mesin pencetak ini..

Selamat dah dia sampai..
Sha beli pada 26.10.2022 dan printer sampai pada 27.10.2022..
Malam Ahad barulah pasang sebab anak nak cetak jadual waktu baru..

2 comments:

  1. Sakit hati kalau nak guna dia meragam. Daripada baiki lebih baik beli baru sebab kadang beli baru lagi berbaloi. Teknologi pun semakin canggih. Betul, murah lagi beli online daripada kedai. Cepat betul sampai tu.

    ReplyDelete
  2. Nasib baik berfungsi baik. Saya rasa seram kalau beli alat elektronik secara talian.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »