Sunday, November 20, 2022

Kasut Sekolah Ketiga untuk Tahun 2022

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jumaat cutikan, Sha bawa Amani beli kasut sekolah baru.. Kasut yang beli sebelum ini dah koyak rabak.. Koyaknya dah lama tapi baru mak perasan.. Kalau mak tak perasan, memang dia diam je lah.. Risau agaknya sebab baru je beli kasut tu.. Tapi nak bawa macam mana kan.. Tak tahan..

Tahun ini je dah 3 kali beli.. Januari, Julai dan yang terkini November.. Memang rezeki kasut tak berapa elok.. Mungkin stok lama.. Harapnya yang baru ini okaylah.. Bertahan lama sikit..

RM59.99 (Saiz 8) - Jenama Bata..
Ini je yang ada saiz dia..

4 comments:

  1. 3 kali tukar. Harap-harap boleh guna sampai tahun depan.

    ReplyDelete
  2. Mcm ikut sukuan pulak kasut amani ye.. hehehe

    ReplyDelete
  3. harapnya dgn jenama bata ni, panjang sikit hayatnya.... jg baik2 tau amani...

    ReplyDelete
  4. kasut sekarang memang cepat rosak ek? adik saya pun kerap bertukar kasut

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »