Tuesday, November 15, 2022

Amazin' Grace: Mini Sweet Chilli Nut Mix

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha pernah kongsikan pasal Amazin' Grace: Granola & Nut Mix ini.. Mujurlah tarikh luput dia 2023.. Hehehe.. Sha pun da terlupa pasal kacang ini.. Terjumpa masa kemas-kemas stok.. Bila tengok tarikh luput, pergh!! Lega..

Memang kudapan yang menyegarkan.. Ada kacang, gajus dan biji pumpkin dalam ini.. Memang layanlah.. Mula-mula ada rasa pedas, kemudian hujung-hujung tu manis tapi bukanlah manis beria.. Macam hint hint je.. Tapi syok makan sambil layan drama.. kikiki..


Isi dalam dia gelap tapi okaylah.. Rangup, tak pedas sangat.. Pedas-pedas manja je.. hehehe..

4 comments:

  1. ada rasa tomato ke camne tu ? menarik2

    ReplyDelete
  2. tak la bosna kan kalau manis je, ada sikit pedas kira okay lah

    ReplyDelete
  3. macam sedap je Sha...nak kena cuba beli juga la rasanya

    ReplyDelete
  4. sweet chili tapi gambar tomato yang besar. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »