Tuesday, November 1, 2022

Bisikan by Noh Salleh

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha tersuka lagu ini lepas tengok drama bertajuk Ganjil.. Lirik dia best.. Muzik dia pun best.. Kalau nak dengar, klik je gambar tu..

Bisikan by Noh Salleh
Bisikan suaramu
Yang tak jemu kutunggu
Dalam senja raga
Berjumpa
Apakah salahku?
Penantian yang membunuhku
Siulan rindu makin memadu

[Chorus]
Riuh rendah rasa hilang
Kadang tak tertahan sakitnya
Kuyakinkan engkau duhai asmara
Biarkanku tunggu sebentar
Usiaku takkan lama
Sampai mati masa
Ku yakin kau pulang

Riuh rendah rasa hilang
Kadang tak tertahan sakitnya
Kuyakinkan engkau duhai asmara
Biarkanku tunggu sebentar
Usiaku takkan lama
Sampai mati masa
Ku yakin kau pulang

[Outro]
Kau pulang, oh
Engkau pulang

4 comments:

  1. lagu ni ttg apa ye.. tgk gambar tu entah kenapa rasa serabut hihi

    ReplyDelete
  2. Kurang familiar dengan lagu ni. Terus ke YT dengar. Ya, memang tak pernah dengar walaupun lagu lama. Tapi lagu ni memang kena dengan cerita genre begitu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »