Tuesday, October 27, 2020

ebook | KadirKadariah oleh Syameen Khalili

Assalamualaikum..
Hye semua..

Membaca tajuknya dan melihat cover bukunya rasa macam.. eh.. Novel cintakah ini.. Sha memang tak baca sinopsis atau review mengenai ebook ini pun.. Terus je baca dan tak boleh berhenti..

Ceritanya sempoi, menarik dan mistik.. Ye.. Ceritanya ada unsur mistik.. Pendamping gitu.. Tapikan olahan penulis ini pada Sha sesuatu yang luar biasa sebab pendampingnya bukanlah seram sebaliknya memberikan sesuatu yang tak terjangkau dek akal kita.. Sha nak cerita lebih-lebih pun tak boleh juga.. Nanti jadi spoiler pula.. Cuma sha boleh cakap, silalah beli di esentral.. Sha jatuh cinta dengan penulisan beliau.. Kalau mahukan kelainan namun tak suka kan keseraman, novel ini memang kena dengan anda.. Novel mistik yang lain dari kebiasaan.. Tahniah buat penulis untuk sesuatu yang segar..

Sha baca dan selesai pada 24.10.2020..

ebook ini merupakan hadia dari Blogger kak Farah kepada Sha.. Boleh baca di entry Hadiah ebook Dari Blogger Farah
Published June 24th 2020 by Siti Syameen Md Khalili

6 comments:

  1. Masa baca tajuk tu tak sangka pula ebook ni berunsur mistik.

    ReplyDelete
  2. Menarik.Bila ada sesuatu yang mistik tapi dirasakan tidak mistik itu terbaik terutama bagi pembaca yang penakut tapi nak baca dan tahu jalan cerita.

    ReplyDelete
  3. tajuknya simple ingatkan cerita macamne, ada unsur misteri... menarik nih kak

    ReplyDelete
  4. selalunya cerita pendamping ni tadak ending kan ?

    ReplyDelete
  5. Congrats sha dpt hadiah ebook🌹🌹

    ReplyDelete
  6. tahniah akak.. semoga terus membaca

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »