Friday, October 9, 2020

Mentos Caramel Mint

Assalamualaikum..
Hye semua..

Akhirnya jumpa juga.. Jumpa dekat tempat yang tak dijangka.. Untuk Sha, rasa dia biasa je.. Macam Mentos caramel yang lain cuma ada sedikit rasa mint.. Rasa mint tu tak adalah kuat sangat.. Okaylah pada Sha.. Tak melampau sangat cuma kalau nak pergi cari dan beli tu memang tak lah.. Sebab rasa dia tak wow sangat.. Gitu.. hehehe.. Tekak kita berbeza ye.. Kalau Sha rasa biasa je, korang mungkin suka.. Jadi kenalah rasa sendiri.. Baru tahu sesuai ke tak dengan tekak..

Tak ingatlah beli berapa harganya..

Coklat dia sama je dengan Mentos caramel yang lain..

11 comments:

  1. okay, balik nanti nak p cari sbb nampak sedap

    ReplyDelete
  2. menarik, tak pernah jumpa lagi nih...

    ReplyDelete
  3. kalau ammi, caramel mmg bukan pilihan utama. ntahlah napa cepat muak

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab manis kot.. Ada setengah orang memang tak boleh masuk rasa caramel tu..

      Delete
  4. sedap ni kan, segar je dalam mulut ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. segar dan sweet je rasa dalam mulut..

      Delete
  5. kalau tak ada mint tu sama je mcm mentos lain kan sha? hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »