Wednesday, October 21, 2020

Wordless Wednesday 2020 PKPP



9 comments:

  1. Kadang tanpa sedar kita diserang depression. Kadang ada ahli keluarga tak percaya pun yang ada ahli keluarga yang lain sedang depress

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah tak pernah merasai situasi ni..tapi pada yang pernah hadapi dan berjaya overcome itu...korang mmg best.

    ReplyDelete
  3. idk if i can only stay with self help now

    ReplyDelete
  4. bahaya tu kalo tk di atasi kemurungan tu bole meroyan nanti

    ReplyDelete
  5. the 1st treatment tu penting - kongsi dgn keluarga and dpt support from keluarga.
    so elak la ke 2nd and 3rd treatment.
    jgn pendam. nanti murung!!! boleh meroyan nanti!

    ReplyDelete
  6. atie kan, selalu nampak gambar/real life yg cederakan diri.. sighh.. my cousin is doing this .. tatau how to stop her.. there was one time kak sha, she called me ngs2 cerita gdo ngn akak dia , then she video called me tunjuk gambar bunga rose yg she lakar ats lantai rumah with her blood... :( dia duduk hujung jari and lakar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah Atie..cepat2 bantu kezen awak tu..serius dah tu..kesian dia huhuuu :(

      Delete
  7. orang sekeliling kena ambil tahu perkara ni.. kena alert dgn symptoms..
    xleh nak harapkan yang tanggung saja. sokongan moral kena tinggi..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »