Thursday, October 1, 2020

Goodreads | Reading Challenge September 2020

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bulan September menemukan Sha pada keseronokkan membaca novel Bahasa Inggeris melalui aplikasi Google Play Book.. Memang seronok dan mudah sebab buku digital ini ada dalam perpustakaan maya.. Sha cuma perlukan telefon bimbit dan internet je.. Selepas muat turun, dah tak ada internet pun masih boleh membaca.. Sebab tu pergerakan bacaan Sha untuk bulan ini sangat laju dan banyak.. Ada juga buku fizikal yang Sha baca cuma buku digital lebih banyak je.. hehehe..



6 comments:

  1. Rajin sha membaca, laju pulak tu!

    ReplyDelete
  2. sikit lagi nak sampai target. selamat membaca kak sha :)

    ReplyDelete
  3. byk betul ni kak sha. walau tak capai target tapi tetap byk ni....

    ReplyDelete
  4. Wah, banyak buku yang dah dibaca bulan ni.

    ReplyDelete
  5. dasattttt👍👍👍👍 bln ni sy kureng sket membaca... 3-4 buku je...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »