Tuesday, October 13, 2020

Novel | Damping oleh Zulkifli Ahmad Idrus

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buku yang sangat menarik, padat dan penuh debaran.. Kisah seorang lelaki yang dikatakan punya pendamping hingga menyebabkan isterinya susah mengandung.. Nasihat yang diberikan supaya mencari ustaz untuk membantu telah membongkar kisah yang mengejutkan.. Sejarah lama sebuah keluarga dan kehilangan yang misteri.. Semuanya kerana ketamakkan seorang perempuan yang bertuhankan nafsu dan syaitan serta dendam seorang lelaki.. Kisah yang menyedihkan buat mereka yang menjadi mangsa kerakusan manusia gila.. Ziaful yang hijabnya terbuka membantu Zaki meleraikan kekusutan dan tragedi lebih 40 tahun dahulu..

Sha baca dan selesai pada 09.10.2020..

Sha beli buku preloved melalui shopee.. Koleksi peribadi Sha..
Published 2014 by Shakespot Sdn Bhd

8 comments:

  1. jalan cerita dia suspend la.. aduh nak tau ending dia...

    ReplyDelete
  2. eeee menyampahnya org yg guna benda sihir mcm ni sbb ketamakan diri...nauzubillah!

    ReplyDelete
  3. Macam menarik je novel ni. Dah lama tinggal bidang baca novel. Hehe

    ReplyDelete
  4. Wooo... seramnya kalau ada makhluk lain di antara suami isteri!

    ReplyDelete
  5. Seram sikit kalau ada campur tangan makhluk alam lain ni

    ReplyDelete
  6. menarik..menarik..kalau kluar dlm tv pasti shida tgk!

    ReplyDelete
  7. Selalu dengar orang ada pendamping macam-macam hadapi masalah.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »