Tuesday, October 13, 2020

Filem English | Secret Society of Second-Born Royals (2020)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama tak tengok filem Disney.. hehehe.. Sesekali layan filem macam ini memang best.. Seorang puteri yang dilahirkan sebagai anak kedua yang memberontak.. Tanpa disedari punya kuasa yang luarbiasa.. Akibat melakukan kesalahan puteri tersebut didenda untuk menghadiri kelas di musim panas bersama 4 orang lagi anak raja yang bermasalah.. Rupanya mereka akan dilatih sebagai perisik yang melindungi keluarga diraja dan juga rakyat.. Hero yang tak didendang.. Namun tanpa disedari, ada musuh dalam selimut.. Hero sentiasa menang janji mahu berkerjasama.. hehehe..

Secret Society of Second Born Royals (2020)
Director: Anna Mastro
Distributed by: Disney+, Disney Media Distribution
Written by: Alex Litvak, Austin Winsberg
Produced by: Zanne Devine, Mike Karz, Austin Winsberg
A rebellious princess is stunned to learn that she has superpowers and belongs to a secret society with a longstanding tradition of covertly keeping the peace throughout the kingdom.




12 comments:

  1. Replies
    1. menarik sebab filem anak-anak remaja.. hehehe

      Delete
  2. Heheheh akak baru tengok cerita ni dua tiga hari lepas. Dah lama tak layan cerita-cerita Disney. Next nak tengok Togo pula.

    ReplyDelete
  3. wah! ini menarik sha..shida pn suka tgk filem2 disney mcm ni..

    ReplyDelete
  4. Anak raja jadi pengintip. Menarik.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »