Saturday, October 10, 2020

Kejutan Istimewa dari Rakan Blogger

Assalamualaikum..
Hye semua..

Petang tadi Sha menerima satu bungkusan misteri dari Poslaju.. Rasanya memang tak ada membeli apa-apa pun.. Belek-belek, nampak nama insan yang Sha kenali di bahagian pengirim.. Terharu dan bahagia rasanya.. Terima kasih buat Anies kerana sudi mengirimkan sebuah novel kepada Sha.. Tajuk novelnya sahaja sudah menerbitkan perasaan bahagia.. Belum lagi dibaca isinya.. Owh ya.. Lupa nak kenalkan.. Anies ini Sha kenal hanya di alam maya.. Mula-mula melalui blog, kemudian kami berbalas mesej.. Anies ini kalau korang nak tahu rajin menyinggah dan meninggalkan komen di blog Sha.. Anies ini pemilik kepada blog Anies❤You.. Sha suka singgah blog Anies sebab teruja baca pengalaman Anies ke negara lua.. Nak pergi tak tahu bila, makanya membaca pengalaman orang lain dan melihat gambar yang dikongsi pun dah membahagiakan.. Korang jangan lupa terjah blog Anies tau..

Panggil Aku Cinta oleh Sue ISma

18 comments:

  1. Tahniah! Seronok dapat kirimankan. Moga ukhuwah berpanjangan walaupun hanya di alam maya.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..murah rezki sha.. sha pn suke.membaca..molek dpt novel..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, seronok dapat kejutan ni kan ;)

    ReplyDelete
  4. bestnya, dpt kejutan! tahniah

    ReplyDelete
  5. Tahniah sis..tajuk pun dah Rasa best 🥰

    ReplyDelete
  6. awww sweet, panggil aku cinta. Tajuk tu sesuai pulak dengan bonding kak sha dengan kak anies. Happy reading :)

    ReplyDelete
  7. lhamdulillah smpi jg... maaflah kelam kabut ms mengepos... x dan nk tulis apa2 nota😊😊

    ReplyDelete
  8. Bestnya dapat hadiah yang kita suka. Tahniah kak Sha :)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..Tahniah sha! bertambah lah koleksi novel sha kat rumah tu :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »