Thursday, October 8, 2020

Random Photo #14 2020

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali ini koleksi gambar Sha memang meriah dengan makanan.. hehehe.. Ada satu je swafoto.. Nak tunjuk baju baru beli.. Hehehe.. 

Keropok Twisties baru perisa rumpai laut pedas.. Encik suami yang beli tapi beliau kata tak sedap dan Sha yang habiskan.. Sedap je sebab Sha memang suka rumpai laut.. hehehe..

Kuih dangai kukus.. Yang bakar pun Sha tak pernah makan lagi.. Saja cuba yang ini sebab nampak menarik.. Agak liat dan tak berapa kena dengan tekak Sha.. hehehe.. Tapi kawan Sha cakap yang bakar lagi sedap..

Pertama kali beli dan pakai blouse Sabella.. Cantik menarik dan mudah nak pakai.. Tak payah gosok..

Lama tak makan.. Sha beli sushi Aeon.. Belut, scallop dan sotong.. hehehe..

Mabuk makanan masa masuk Aeon.. Macam-macam dibelinya.. Lama tak gi Aeon.. Hahaha..

Biskut kegemaran Sha.. Susah nak jumpa yang sedap macam ini.. Memang puas mengunyah.. Hehehe..

9 comments:

  1. ok ye sabella tu? boleh cuba beli 1 lepas ni ;)

    ReplyDelete
  2. tgk memalam ni allah..lapar pula shaa ooi hahahaa ^_^

    ReplyDelete
  3. twisties seaweed tu selalu nampak tapi tak pernah tergerak hati nak rasa.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak sha pula baru first time tengok.. Kalau suami tak beli memang tak tahu kewujudannya.. hehehe

      Delete
  4. ammi suka kuih dangai yg bakar tu..yg kukus mmg tak pernah cuba lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pula memang tak pernah makan bakar ke kukus.. Saja mencuba.. nampak gayanya lepas nie nak kena rasa versi bakar pula lah..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »