Wednesday, October 14, 2020

Wordless Wednesday 2020 PKPP





5 comments:

  1. number 6 ,punca pill.. atie kena antibiotic :( murung dua hari.. bahayaaaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ubat pun boleh buat kemurungan.. Kalau jadi macam nie memang kena maklumkan dekat keluarga dan juga doktor..

      Delete
  2. apa yg sy nmpk / tahu mereka yg mengalami kemurungan ni selalu suka bersendirian...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aida setuju.
      most of it lah kan.
      tu yg sesekali kena bersosial. bersukan. riadah.
      coffee coffee dgn kawan2.
      harapnya kesedihan kita tu berkurang, kita x murung.

      Delete
  3. bahayanya kemurungan..kdg2 tu keadaan sekeliling juga blh jd punca kemurungan..
    shida pernah berdepan dgn pelajar kemurungan ada 2 org..
    Alhamdulillah..skg dorg dah okay bertambah baik..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »