Saturday, July 11, 2015

#Cabaran20Hari : Gambar dan Ucapan Raya

#Cabaran20Hari
Hari Kelimabelas

Assalamualaikum...
Tak lama jer lagi nak raya..

Di kesempatan ini saya dan keluarga ingin memohon ampun dan maaf..
Semoga Aidilfitri 2015 memberi memori indah pada kita semua..



Boleh x buh entry camnie jer..
Tetibe otak jem dan beku..
Xtau nak tulis apa.. hehehe...

6 comments:

  1. Selamat hari raya maaf zhir dan batin jugak :) 5 hari je lagi kan? :)

    ReplyDelete
  2. Zumal rasa Zumal lagi beku nak buat entri nie...

    ReplyDelete
  3. Hehe....

    Boleh jugak...

    Selamat hari rayoo ~~~

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya semua...Cik Mimie, Zumal dan Siti Nurzafirah..

    ReplyDelete
  5. hr tu pon jem kepala pk nk wt cmna entri ni...hahaha

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya Aidilfitri Sha...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »