Thursday, July 2, 2015

Part 3 - Projek Meja Besi

Alhamdulillah...
Yeah!!! Meja dah siap...
Terima kasih En. Suami..gigih membuatnya..
Siap balutkan..hehe..
Hasilnya seperti dalam gambar..

Ukuran bagi meja nie
Tinggi 4 kaki
Panjang 3 kaki
Lebar 2 kaki
Untuk oven tu kena ukur mengikut saiz oven masing2..
Hehehe..
Puas hati dapat buat meja sendiri.. Besar dan tinggi..

Atas untuk dapur tungku satu dan periuk nasi..

bawah nie untuk oven..

10 comments:

  1. yeayyyy alhamdulillah, berjaya juga akhirnya... mesti seronok kan rasanya...

    ReplyDelete
  2. hasil kerja tangan sendiri lebih puas hati kan.

    ReplyDelete
  3. Waa.. buat sendiri ke meja tu? :D Yun Sing pun baru je dapat meja belajar sendiri *yeay* tak perlu tumpang menyibuk kat meja dapur lagi..

    ReplyDelete
  4. Tu la.. siap balut lagi eh... =)

    ReplyDelete
  5. Assalam sha,
    nice laaaaaaaaa
    soka3

    #BloggerUtara

    ReplyDelete
  6. Fuh terror la pandai buat sendiri..:)

    ReplyDelete
  7. Wahhh terbaik meja buat sendiri tu

    ReplyDelete
  8. buat sendiri senang.. yg penting jimat. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »