Tangkapan sempena Syawal - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, July 23, 2015

Tangkapan sempena Syawal

Assalamualaikum...
Tajuk x hagak-hagak.. hehehe...
Tangkapan apa ye???
Tangkapan sempena Syawal...
Walaupun dah 5 Syawal tapi cam masih belum lambat jer kalau nak citer pasal nie..
Kenapa.. kenapa... Sebab kalau citer sebelum Syawal cam x feel jer..
Hehehe... Jangan Marah ye...
Inilah antara tangkapan yang dibuat masa Ramadhan untuk Syawal..
Kuih Raya... Baju Raya...
Apa lagi yang Raya ye...
Kebetulan pula masa nie dia rosak so...
Dapatlah HP Raya... hehehe... Yang nie memang tangkap betul2 masa Syawal...

Meh nengok gambar-gambar Tangkapan..

 
Lenovo Golden Warrior Note 8/A936
Kuih Raya yang berjaya disambar...
Batang Buruk RM15
Kuih Kapit RM20(Inti Coklat) dan RM18(Biasa)
Macaroon comel RM28
Biskut Bakar tu My Bos belanja..

Baju Raya Anak-anak dara.. 

16 comments:

  1. wah dah dapat hp raya.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. untungnya dapat tangkap lenovo hehehe

    ReplyDelete
  3. wah dapat HP raya tu yg plg best.

    ReplyDelete
  4. Wahhh ~~

    nset pown rayo jgakkk...

    ReplyDelete
  5. macaroon tu bestnya hehehe.. ada jumpa tapi x trgerak ati nak beli..
    kang kaler je cantik tp rasa x seberapa hehe..

    xde kuih raya sngt pun rumah CT.. sbb masing2 sebok kerja..

    ReplyDelete
  6. Assalam sha,
    haaammmmboooooiiiihhh
    sakan menyambor yer he3

    ReplyDelete
  7. sedap la kuih kapit coklat tu
    makan mase berya satu rumah tu je yang hidangkan
    heheheh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..