Thursday, October 22, 2015

Ini Mungkin 10 Taktik Paling Power Yang Digunakan Oleh Rakan Korang Bila Nak Ajak Teman Makan

Assalamaualaikum...
Ingat lagi tak masa zaman uni dulu, kita mesti akan ada kawan yang tak pernah lunch atau dinner sorang-sorang. Dia ni akan cuba sedaya upaya ajak kawan-kawan untuk makan sekali dengan dia.

Lepas tu kawan kita ini sangat pandai bagi alasan semata-mata nak ajak kita makan sekali dengan dia. Alasan yang digunakan kadang-kadang tu paling rare. Macam kat bawah ini.

4. "Makan kat kedai ni lagi sedap weh. Aku dah try dah. Kedai yang kau nak pergi tu tak best sangat. Jom follow aku."

Nak tau alasan lain?? Jom tengok sini.

6 comments:

  1. haha betul2. kenkadang tu siap buat muka kesian lagi suruh teman :')

    ReplyDelete
  2. hihihihi tapi kira sejenis manusia yang suka lunch sendiri bila dekat ofis ni. senang nak bergerak sendiri sebab waktu lunch kita tak macam orang lain. sebab jaga kaunter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kira.. akak selalu lone renger.. senang nak urus masa..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com