Monday, October 26, 2015

Sanggup ke korang duduk kat Malaysia kalau 6 benda menyeramkan ni berlaku? Risaunya!

Assalamualaikum..

Sha nak tanya Pembaca semua,

6 benda yang menyeramkan ini ada kaitan dengan jenayah RASUAH. BIla ada RASUAH pasti akan ada PENYELUDUPAN. Sebut saja tentang PENYELUDUPAN, pasti kita akan terbayang aktiviti haram yang dilakukan secara underground. Ia melibatkan penggunaan laluan yang tidak dibenarkan, pemalsuan dokumen, jual beli barang terlarang, dan macam-macam lagi.


Apa komen anda mengenai perkara ini?
Jom sharekan bersama saya.

http://kasihamani.sharethisstory.net/my-584956-7898

9 comments:

  1. Rasuah tu yg payah nk benteras...

    ReplyDelete
  2. rasuah ni banyak org2 atas je yg buat jarang kantoi and tak ditangkap.. yg rasuah kecik2 ni laa selalu kantoiii.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan yoorin.. selalunya yg kantoi nie ikan bilis je.

      Delete
  3. Kak sha...scary!
    Lagi yg kes culik budak utk seludup organ tu...
    Allahu...
    Scary gila kot

    ReplyDelete
  4. Rasuah sejak dulu lg ada sekarang lagi kuat terbongkar

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »