Wednesday, October 7, 2015

Sirius

Sebuah drama aksi Korea.
Drama ini pendek je.
Ada 4 episod.
Tapi anda mampu faham keseluruhan cerita sebab ada flashback.
Drama aksi dan juga kekeluargaan.
Drama ini memaparkan kisah sepasang kembar yang berlainan tingkah laku.
Seorang sangat agresif dan ceria. Manakala seorang lagi sangat pasif.
Bagaimana mereka berdua cuba menerima antara satu sama lain dan berusaha membina kehidupan.
Simple tapi menarik.

Poster yang unik dan mengancam.

Pelakon

6 comments:

  1. Sha sama mcm MIL murni hantu Korea

    ReplyDelete
  2. biasanya kalau kembar mesti punyai sikap yg berbeza kan

    ReplyDelete
  3. salam..dah lama tak melayan cerita ceriti ni tak sempattttt tapi taktau lah tak sempat buat apa sangat he he he

    ReplyDelete
  4. ngeh3.. wooo kakak kite ni mmg ske drama korea..
    patut ske kimchi ehehe..

    ReplyDelete
  5. jeles ni layan korea ekin xleh nk layan abe kucau daun hihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »