Shoplinks.Asia

Thursday, October 29, 2015

KitKat Rubies

Assalamualaikum..
Pepagi dah sarapan coklat..
Akhirnya.. berjaya gak beli KitKat Rubies nie.
Sebelum ini dalam pek besar tuh agak mahal.
Ini baru sha jumpa pek kecil.
Tapi stil mahallah..
Harga untuk pek kecil ini RM3.90 (Pasaraya TF). Dalamnya ada 3pcs.
Rasanya Awesome.. Marvelous.. Deabak..
Sedap giler r..

6 comments:

  1. menarik tp klu nipis cam kitkat biasa kite suka klu tebal mcm yg chunk tu tak suka la .....

    ReplyDelete
  2. ohh ada erk kit kat ni?? hihi.. 1st time nengok ni sis...nak kena carik ni...
    salam perkenalan ya..singgah follow :)

    ReplyDelete
  3. suka taw wat org leleh2 huhu

    ReplyDelete
  4. Yang kitkat hijau pun xtry ada yang lain lagi.adesd

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI