Thursday, October 29, 2015

KitKat Rubies

Assalamualaikum..
Pepagi dah sarapan coklat..
Akhirnya.. berjaya gak beli KitKat Rubies nie.
Sebelum ini dalam pek besar tuh agak mahal.
Ini baru sha jumpa pek kecil.
Tapi stil mahallah..
Harga untuk pek kecil ini RM3.90 (Pasaraya TF). Dalamnya ada 3pcs.
Rasanya Awesome.. Marvelous.. Deabak..
Sedap giler r..

6 comments:

  1. menarik tp klu nipis cam kitkat biasa kite suka klu tebal mcm yg chunk tu tak suka la .....

    ReplyDelete
  2. ohh ada erk kit kat ni?? hihi.. 1st time nengok ni sis...nak kena carik ni...
    salam perkenalan ya..singgah follow :)

    ReplyDelete
  3. suka taw wat org leleh2 huhu

    ReplyDelete
  4. Yang kitkat hijau pun xtry ada yang lain lagi.adesd

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »