Thursday, November 9, 2017

Bergaya Ala Model

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Sesekali bila suruh anak-anak bergaya ala model..
Bukan main lagi keduanya..
Cepat je mereka mengikut apa yang mak suruh..
Janji dapat bergaya ala model..
Mak pun kemain lagi cari tempat.. 
Dekat tangga pun boleh..
Tepi jalan..
Dekat pokok bunga..
Amani dengan Imani pun rajin je melayan kerenah mak mereka ini..

Nanti nak cari lagilah gaun gini..
Cantik pula bila suruh diorang bergaya dengan gaun ini..

12 comments:

  1. cantiknya bergaun amani & imani..

    ReplyDelete
  2. ank gegurl gtu la..mesti suka bergaya

    ReplyDelete
  3. cute ... suka la tengok gegirl pakai gaun...

    ReplyDelete
  4. Hihi.... pandai posing mesti menurun emaknya kan..... Tak caya cuba suruh emaknya posing sure keluar pelbagai aksi kalah model antarabangsa

    ReplyDelete
  5. comelnya gaun tu, kemain lagi diorang posing haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. Rasa macam nak cai warna lain pulak je..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »