Sunday, November 19, 2017

24 Hours To Live (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem yang menarik..
Walaupun permulaan macam perlahan sikit..
Tapi bila sampai part lelaki itu hidup balik, baru ohsem..
Bila kita hanya ada 24 jam sahaja untuk hidup..
Memang sadis bila terpaksa mengejar masa..

Seorang pembunuhan upahan yang tak sampai hati nak membunuh akhirnya dibunuh..
Kemudian dihidupkan semula untuk maklumat yang tak sempat disampaikan..
Malangnya lepas maklumat diperolehi, dia dibunuh semula..
Diaini bermulalah perlawanan lelaki tersebut dengan pihak yang menghidupkan dia semula..
Memang bestlah adegan kejar mengejar..
Ending dia macam akan ada sambungan je.. Hahaha..
Memang syok..

5 comments:

  1. Ala tergantung ke cerita nya..Tapi,nak try tengok jugaklah nanti :)

    ReplyDelete
  2. Macam best pula. Mesti ada sambungan tu kan.

    ReplyDelete
  3. mati hidup semula...oooo...derita nya hidup dia kalau kena buat begitu semata-mata ingin mendapat kan maklumat yang belum disampaikan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »