Friday, November 10, 2017

V.I.P. (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem yang menakutkan..
Sila jangan tengok dengan anak-anak anda..
Filem ini sangat ganas dan emngerikan..

First time tengok sisi lain pelakon Lee Jong-Suk..
Dalam filem ini dia sangat jahat, psiko dan kejam.. Ngeri..
Selamba je dia membunuh..
Tak ada perasaan kasihan betull.
Psiko sangat tengok filem ini..
Hilang terus image budak baik dia..
Ramai yang jadi mangsa dia..
Dia tak pedulipun siapa yang dia bunuh sebab bapa dia orang besar..
Serik rasanya Sha tengok filem ini.. Menakutkan..
Bila baca dan tengok memang berbeza..



Sinopsis : V.I.P. Kim Gwang-Il (Lee Jong-Suk) arrives in South Korea through planning by the NIS in South Korea and CIA in America. He becomes a suspect in a series of murders. Detective Chae Yi-Do (Kim Myung-Min) knows by intuition that Kim Gwang-Il is the culprit, but NIS Agent Park Jae-Hyuk (Jang Dong-Gun) protects him.

14 comments:

  1. menarik..suka tgk filem ganas gni..bole la cari sumber lepas ni haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha yang ngeri nengoknya.. tapi tengok juga sampai habis.. hehehe

      Delete
  2. Terus excited nak tengok sebab minat sesangat dengan Lee Jong Suk.
    Most of his drama Mrs. A tengok.

    Eh! kat mana nak tengok nih! huhuhuu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. A.. Boleh tengok dekat sini http://newasiantv.io/watch/vip-2017.3264.68654.html

      Delete
  3. Jgn sangka muka jambu x mampu jadi watak pembunuh. Hehe

    ReplyDelete
  4. tak berani tengok filem yang ganas-ganas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pun tak berani tapi dah tertengok, tengok jugalah.. Huhuhu

      Delete
  5. ok takmo tengok. Macam stress je bunyi sinopsis cerita ni haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »