Sunday, November 5, 2017

Bertemu Rakan Blogger - Shikin Razali

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Setelah sekian lama asyik melihat rakan-rakan blogger berkongsi aktiviti bertemu..
Akhirnya Sha juga berpeluang untuk bertemu rakan blogger..
Kebetulan kami mempunyai kerjaya yang sama iaitu berkerja dengan Perpustakaan..
Walaupun kami tak adalah duduk dan bersembang bersama tapi perjumpaan yang sekejap tetap memberi impak..
Sebenarnya Sha yang pemalu.. Hahaha..
Tak pandai sangat nak bersembang secara berdepan.. 

Kalau dalam media sosial, okay je..
Terima kasih Shikin sebab sudi bergambar dengan Kak Sha..
Shikin adalah pemilik blog Starlavenderluna..

Kebetulan pula pakai tudung sama warna..
Kami purple gurl.. Hehehe.. 
Pertemuan bersejarah kami pada 30.10.2017..

10 comments:

  1. wah... seronoknya bila jumpa rakan blogger kan...

    ReplyDelete
  2. wah bestnya dapat berjumpa hehe firsttime memang malu lepas ni boleh lah jumpa lagi kan hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah kalau ada rezeki, pasti berjumpa lagi..

      Delete
  3. Pemalu rupanya sha ye. Cmne bila kita jumpa nanti. Ana banyak mulut orgnya.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Okaylah tu.. Ana ramah sah pemalu..

      Delete
  4. Ha'aa la kak..baru perasan baju dan tudung sama kaler..hihi sy tengok kak Sha lagi peramah dari sy.. memang seronok jumpa akak walaupun kejap aje..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Bila tengok balik gambar, rupanya sama warna.. Hehehe..

      Delete
  5. wahhh..bila nak jumpa irda pula sha..hehe..btw irda ada buat giveaway jemput join sha
    ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Insya Allah.. One day.. Nanti Sha joint ye..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »