Monday, November 20, 2017

Bila Encik Suami Menjahit #2

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kikikiki.. Lama betul baru ada sambungan ye..
Nak buat macam mana, encik suami sibuk sikit..
Ini baru dia berkesempatan nak menjahit..
Maka terhasillah Palazo buat Sha..
Palazo ini dari kain batik yang Sha tak pakai..
Sha memang tak pandai pakai kain batik..Kikiki..
Tragedi kalau Sha pakai..
Makanya encik suami jadikan Palazo..
Sebab Sha emmang suka pakai palazo kat rumah..
Lebih selesa dan senang nak bergerak..

 
Terbesar pula kat getah bahagian pinggang tu.. Hehehe..
Nanti encik suami betulkan balik katanya..

Boleh juga baca Bila Encik Suami Menjahit.

21 comments:

  1. Pandainya suami Sha menjahit. Jadi haa satu seluar. Betullah Sha, Siqah pun selesa pakai seluar kat rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia memang minat menjahit siqah.. Kan.. Selesa lagi pakai seluar.. hehehe

      Delete
  2. Wahhh untunglah Sha suami pandai jahit. Banyaklah palazo lepas ni hihi...

    Menjahit ni kena minat tau Sha sebenarnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Memang suka pakai palazo kak..
      Betul tu.. Kena minat kalau tak minat memang ke lautlah jawabnya..

      Delete
  3. wah, daebak ni! ....
    suami boleh menjahit. jarang suami nak jahitkan pakaian utk isteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki.. Dia mulanya menjahit langsir lepastu ntah macam mana try pula jahit palazo..

      Delete
  4. Cantikkkkk, uishh..special nih, hehe

    ReplyDelete
  5. Hahaha sama lah kita tak pandai pakai kain batik! Untungnya kak sha dapat en suami pandai jahit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau pakai kain batik je tragedi.. hehehe..

      Delete
  6. Assalamualaikum Wrmbth

    Selamat pagi sis Sha

    bagus sebab ada inisiatif sendiri

    Kejap je dah selasa kan

    ReplyDelete
  7. Hehe comelnyaa. Pakai tali pingganglah kak. Hehe :P

    ReplyDelete
  8. tengok seluar ni baru teringat nak buat seluar kain pelikat..

    ReplyDelete
  9. Seronoknya encik suami tukang jahit ni. Boleh juga buat benda yang simple kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang seronok.. Nie tengah pujuk dia belajar buat baju kurung.. hehehe

      Delete
  10. First time la saya dengar encik suami menjahit!!! Malu saya yang tak reti menjahit pun :D

    ReplyDelete
  11. wah pandai suami sha menjahit...

    ReplyDelete
  12. pandai giler ! dan rase disayangi sangat bile suami buat cam ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »