Tuesday, November 28, 2017

RV: Resurrected Victims (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

 Cerita yang agak suspen jugalah.. Bayangkan orang mati hidup balik.. Kononnya nak balas dendam sebab pembunuh tak ditangkap/dihukum dengan setimpal.. 

Seorang pendawakraya yang kematian maknya telah dikejutkan dengan berita yang maknya dah balik ke rumah.. Bila dia sampai rumah, mak dia serang dia.. Dalam penyiasatan dia, ada seorang budak perwmpuan nie selalu muncul.. Siapa sebenarnya budak perempuan itu..? Siapa lagi seorang suspek yang bunuh mak dia.. Kenapa diorang tipu bukti yang ada.. 

Memang menginsafkanlah penamat cerita ini.. Bila peristiwa yang sebenarnya terjadi berpunca daripada pendawakraya tu sendiri.. 

8 comments:

  1. okeh !! masuk dalam list wajib tengok.. hee~

    ReplyDelete
  2. eyh, scary jugak ni cite. mcm menarik nk tgk sbb tk pernah lagi jumpa plot cite cam ni

    ReplyDelete
  3. ooo..cerita korea ke..seram yeak

    ReplyDelete
  4. Kalau cerita pembunuhan mesti best.. Nak try tgk jugak nanti.. kene carik dulu la jwbnye..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »