Wednesday, November 15, 2017

Tersenarai di Amerzing End Year Bloglist

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah..
Walaupun tak menang tapi tetap menang juga..
Hahaha.. Faham ke?
Sha tak menang watermark tapi tersenarai dalam bloglist Amer..
Kira menang jugalah kan..
Terima kasih Amer..
Jom tengok blog korang di Bloglist Amer..

Panjang lagi sebenarnya bloglist ini..
Nampak tak blog Sha disitu..
Promosi percuma ini tau..
Terima kasih sekali lagi Amer..
Sha bubuh Amer dalam bloglist Sha juga..

14 comments:

  1. Wahhh nih amer dpt special post dri kak sha terus!! Lagi glamour. Thanks kak sha jd rakan blogger saya. =')

    ReplyDelete
  2. Wahh.....
    Berat tak jadinya blog kita Sha kalau buh bloglist dlm blog. Dulu dulu rajin jugak exchange link ni...sekarang dah mls

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum sis Sha

    tahniah sebab dapat menang masuk list

    Semoga sihat wal afiat bersama keluarga tersayang

    ReplyDelete
  4. tahniah sha. ana terlepas lagi nak join segmen ni. ruginya.

    ReplyDelete
  5. waaa. thniah ye kak sha. sronok orang appreciate kita

    ReplyDelete
  6. Sama lah kak sha. Miapun tak menang tapi ada pulak Myraaaaawr blog dekat situ. hehehe apa apa pun tahniah kak sha. Thanks Amer! :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »