Wednesday, November 29, 2017

California Steak And Steamboat

Assalamualaikum.. 
Hye semua..

Hari Sabtu tu, saja keluar makan.. Mak gantung kuali.. Hehehe.. Sebelum ini pun Sha pernah share pasal kedai makan ini.. Boleh baca di SINI.. Kali ini memang makan dekat kedai.. Saja nak belanja anak-anak.. Memang menarik juadah yang disediakan.. Ada western dan steamboat.. Air dijual dengan harga paling mahal RM3 untuk jus buah-buahan.. Air seperti milo atau kopi hazelnut hanya RM1.80 sahaja untuk sejuk.. So tak adalah mahal sangat.. Masih affordable.. Kalau datang ke Tanjung Malim jangan lupa singgah ye.. Kedai ini berhampiran kampus lama UPSI.. 

Mushroom Soup RM4
Garlic Bread RM6 (1/2 dozens)
Memang sedap rasa roti dia walaupun makan begitu sahaja.. Mushroom Soup dia pekat dan sangat banyak cendawan.. Gandingan yang mantap..

Spaghetti Carbonara RM10
Lemak, pekat dan tidak muak.. Imani sangat suka makan yang ini.. Hampir habislah dia makan sorang..

Special Grill Chicken Chop RM10
Yang ini pilihan encik suami, walaupun nasi tu nampak macam sikit tapi encik suami kata memang kenyang dan sangat berbaloi.. Yang paling penting rasa dia sama je macam yang amani pilih.. Tak ada perbezaan langsung..

Grilled Chicken Chop RM10
Ini pilihan Amani.. Sha suka coleslaw dia tu sedap.. Habis Amani makan ayam dan kentang tu..

5 comments:

  1. nampak sedap dan harga pun berpatutan... boleh cuba kalau melawat adik sepupu di UPSI nanti.

    done follow sini.

    ReplyDelete
  2. harga pn murah tu..kalo sedap sure repeat kn

    ReplyDelete
  3. nampak sedap semua makanan tu.. jauh pula di tanjung malim

    ReplyDelete
  4. Murahnya sha. Nampak sedap semua. Carbonara fav syafi juga.

    ReplyDelete
  5. Tengok gambar2 western tu, teringin nak mkn western jugak.. dah kenapa... adeh..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »