Monday, January 7, 2019

Jadikan Aku Yang Terakhir oleh E-Man Sufi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang snatai dan ringan.. Menarik dibaca dengan konflik yang tidak terlalu berat.. Happy ending untuk watak utama dan ada juga sad ending untu watak sampingan.. Deniz dan Aisyah dua adik beradik berlainan mak dan ayah namun membesar bersama.. Rapat dan akhirnya bertukar identiti demi menlaksanakan permintaan seorang abah.. Aisyah terpaksa menjadi Deniz untuk berkerja dengan anak kawan babahnya.. Terjatuh cinta pula.. Bila penyamaran terbongkar berlaku sedikit konflik namun tetap berkahwin.. Lepas kahwin pun ada sedikit salah faham namun dapat diselesaikan..

Sha baca pada 04.01.2019 dan selesai pada 05.01.2019

(ebook - PNM e-Reader)

4 comments:

  1. Ana ada juga novel karangan e-man sufi ni. Tp tak terbaca lagi. Hehe

    ReplyDelete
  2. novel e-man sufi ni sy bc BUKAN KERANA AKU TAK CINTA je...yg lain pastu sy x follow dah...

    ReplyDelete
  3. Menarik juga Jalan cerita dia. Cover catchy

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com