Projek Seram Toys oleh S. Kausari, Aida Adia dan Jessy Mojuru - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, January 5, 2019

Projek Seram Toys oleh S. Kausari, Aida Adia dan Jessy Mojuru

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buku fizikal pertama untuk tahun 2019.. Baru je beli dengan penulis bernama Aida Adia.. 

Sayang Syaqila oleh S. Kausari
Dia muncul kerana ada perhintungan yang belum selesai!
Kematian Syaqila menjadi misteri ditambah pula dengan kehilangan emaknya.. Rumah dimana Syaqila mati terbunuh dihuni penyewa baru.. Gangguan bermula.. Iskandar dan Hana mula menerima gangguan dan kemuncaknya Hana dirasuk.. Iskandar mula mencari punca masalah dengan bantuan ayahnya Nazri.. Akhirnya kematian Syaqila terjawab.. Memang menyedihkan..

Misteri Cik Teddy oleh Aida Adia
Berjanji dengan jin, dituntutnya sampai mati!
Cerita Cik Teddy ini bermula bila dua ketua keluarga yang tersalah langkah meminta pertolongan pada makhluk yang tak sepatutnya.. Syaitan memang sentiasa mengambil kesempatan dalam menyesatkan anak adam.. Yang menjadi mangsa, dah tentulah keluarga mereka.. Dikacau hingga mendatangkan kecederaan dan dirasuk.. Mujur ada ustaz yang membantu..

Shibuya Haunted oleh Jessy Mojuru
Dia pergi, anak ini harus mati!
Cerita ini memnag ganas dan seram.. Melibatkan dua negara iaitu Malaysia dan Jepun.. Kesalahan diletakkan pada wanita yang hilang dan menjadi gila walhal dalang sebenarnya memang tak disangka.. Puaka yang mengganggu memang kejam habis.. Merasuk dan membunuh sesuka hati.. Di Malaysia dan juga Jepun..

Sha baca pada 03.12.2019 dan selesai pada 05.01.2019..

8 comments:

  1. macam menarik projek seram toys ni kak sha. alamak shu pun sempat ke seram-seram lagi, masih di romantik novel-novel lagi.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Projek Seram ini dia bertema.. Ada banyak lagi selain Toys ini.. Kalau Shu nak try baca novel seram, memang akak cadangkan dari siri Projek Seram ini..

      Delete
  2. sik baik kt rumah x de toys hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »