Saturday, January 5, 2019

Cik Isteri dan Encik Suami oleh Airisz

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang santai dan ringan dengan sedikit konflik.. Kisah mengenai sepasang suami isteri yang dijodohkan oleh keluarga dan kemudiannya bercerai.. Cantek Safia dikahwinkan dengan Hud sebab nenek mereka kawan baik.. Namun perkahwinan yang tak diusahakan gagal dipertengahan jalan.. Setelah dua tahun bercerai, mereka bertemu kembali dan rujuk semula juga kerana nenek Safia.. Alhamdulillah perkahwinan mereka bahagia.. Semuanya kerana sesi luahan mengenai masalah yang berlaku pada perkahwinan pertama.. Cerita cinta romantik dan sedikit pengajaran mengenai perkahwinan.. Tu yang cepat habis..

Sha baca dan selesai pada 03.01.2019..

(ebook - PNM e-Reader)

6 comments:

  1. Rasanya novel bestseller sekarang ni. Saya ingatkan nak beli tapi masih belum berkesempatan untuk dapatkan kat kedai buku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh.. Bestseller eh.. Akak baca sebab cover dia cantik.. kikiki

      Delete
  2. menarik.! mesti baca. cover pink-pink gitu, comel je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cover dengan jalan cerita, memang kena.. sweet sangat..

      Delete
  3. cover nya menarik, jalan cerita pun menarik juga tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »