Pemburu oleh Hilal Asyraf - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, January 4, 2019

Pemburu oleh Hilal Asyraf

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buku yang mengujakan.. Tak pernah tak bestlah karya Hilal Asyraf ini.. Sekali Sha cuba baca, memang terus jatuh cinta.. Ini buku ketiga beliau yang Sha baca.. Kalaulah apa yang penulis tulis dalam buku ini menjadi realiti, memang Alhamdulillah..

Pemburu mengisahkan satu organisasi yang sangat advanced dalam menyediakan manusia pembunuh dan juga senjata.. Organisasi yang mengawal pergerakan dunia mengikut telunjuk mereka cuba membuat kacau di Malaysia bagi menghalang kebangkitan Malaysia sebagai sebuah negara Islam yang maju.. Namun ada yang menghalang.. Bekas seorang pemburu yang berubah kerana Allah.. Maka bermulalah misi menghancurkan organisasi yang kejam ini.. Aksi dan debaran yang diberikan penulis berjaya memberi kepuasan kepada Sha.. Selitan mengenai Islam juga berjaya menjentik jiwa Sha.. Alhamdulillah.. Semoga penulis terus berkarya..

Sha baca pada 02.01.2019 dan selesai pada 03.01.2019..

(ebook - PNM e-Reader)

9 comments:

  1. bila diorang nak amek citer ni jadi film. nampak ada kelainan dari genre2 cinta je..

    ReplyDelete
  2. HUrmm menarik.. nampaknye kena masukkan dlm wishlist jugak la ni..

    ReplyDelete
  3. menarik untuk di baca. shu belum baca sampai genre mcm ni lagi kak. boleh cuba ni

    ReplyDelete
  4. sapa yg ikuti HA ni mesti tau penulisan dia mmg ada ummpphhh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »