Tuesday, October 9, 2018

Adiwira #4: Beraksi di Galaksi oleh Ash Kun

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sekarang ini Sha cari ruang baca buku atau komik yang nipis-nipis je.. Demi menyeru semangat membaca.. kikiki.. Bukan apa, masa agak sedikit setelah dibahagi-bahagikan.. Dapat baca buku atau komik nipis pun satu kepuasan juga sebab masih membaca..

Komik yang Sha baca ini siri ke empat untuk tajuk Adiwira ini.. Tak ada maslah pun untuk faham komik ini walaupun tak baca dari mula.. Komik yang sempoi dan santai pada Sha.. seronok membaca aksi berlawan antara Adiwira dan penjahat.. Dan macam biasalah.. Komik bersirikan, maka akan bersambunglah ia.. Kikiki..

Sha baca dan selesai pada 08.10.2018..

Follow Instagram penulis di @ashkun86 dan @dramaboy86..

20 comments:

  1. Hurm... rasanya kalau dah ulat buku tu dalam sehari mesti nak membaca ya...
    Last Mrs.A baca komik beli dari blogger Buasir Otak menarik juga komik-komik mereka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komik ini bacaan santai yang mampu meninggalkan kesan sebenarnya.. :)

      Delete
  2. sy pun kalau ada rs nk baca sy pilih komik... cpt habis hehehe

    ReplyDelete
  3. baca komik best..bacaan ringan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bacaan ringan yang boleh buat kita ketawa dengan seronok.. kikiki..

      Delete
  4. Saya pun suka jugak baca komik nie, bila pinjam kat pinjaman kelompok, sayalah ditugaskan cari komik dan buku kanak-kanak.. sambil mencari sambil membaca, hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah dengan akak.. Memang syok memilih komik masa pinjaman berkelompok.. kikiki..

      Delete
  5. lama x layan komik.. kalau kecik2 dulu suka baca ujang.. hehe

    ReplyDelete
  6. baca perkataan adiwira terus teringat awang kenit

    ReplyDelete
  7. komik ai mmg hantu komik..kejap je bole baca

    ReplyDelete
  8. wahh kak sha bc ye komik ni..
    yaya follow ash kun ni je kat ig..heeeee xbc lagi komik dia

    ReplyDelete
  9. lama tk bce komik drpd PTS ni..biasa baca manga je..hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »