Thursday, October 11, 2018

Aku, Kau & Komik #3: Cari Bakat oleh Artis-Artis Komik-M

Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik lagi.. Dari siri Aku, Kau & Komik.. Ada 10 komik dalam ini dari 9 orang artis..
Antara tajuknya ialah
Cari Bakat oleh Froggypapa
Kedai Komik oleh Irfan Foner
Khasiat Komik oleh Azhar Abdullah
Nahu Jadi Seperti Mereka oleh Aviltone
Kedai Komik Pak Majid oleh Poyo
Komik Siapa? oleh Klid
Ah Mei Tidak Suka Melayu oleh Suraya (Komik yang ini memang ohsem.. Pada Sha ianya memberi pengajaran tentang berbilang kaum di Malaysia..)
Dokumen Rahsia oleh Bophairy
'Gomb' oleh Roseman
Kapsul Masterpiece oleh Aviltone

Sha baca dan selesai pada 09.10.2018..
 
Sambil baca, kita mengunyah.. Kikiki..

7 comments:

  1. mcm kenal je muka2 kt cover tu haha

    ReplyDelete
  2. lama tak baca komik, dulu selalu baca sebab naik bas haha

    ReplyDelete
  3. Baguslah baca komik.Zaman kanak2 dulu kan budak2 suka sgt baca komik.

    ReplyDelete
  4. Kemain tajuk komik tu hehehe...

    ReplyDelete
  5. komik pun sis sha suka juga.. bagusnye

    ReplyDelete
  6. terbaek. lama tak baca komik. hehe

    ReplyDelete
  7. saya dah baca..seronok baca..guna BM full...hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com