Saturday, October 27, 2018

I Love You I Miss You oleh Ukays

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha terdengar lagu ini diradio.. Eh.. Eh.. Macam best pula muzik dan lirik dia.. Terus cari.. Bila tengok nama kumpulan macam kenal.. Bila tengok penyanyi, eh.. siapa ini.. Penyanyi tak pernah tengok pun.. Adakah penyanyi baru tapi kumpulan lama.. Siapa tahu?? Kikiki.. Tak kisahlah, yang penting lagu dia best.. Tapi muzik video dia Sha tak berkenan.. Kenapa?? Kena tengok sendirilah kat Youtube.. Yang Sha bubuh ini pautan ke video lirik sahaja..




Artist : Ukays
Tajuk Lagu : I Love You I Miss You

Kali pertama…ku bertentang mata
Kali kedua…ku memendam rasa kepadanya
Kali ketiga…ku rindu padanya
Kali ke-empat…aku jatuh cinta

Siang dan malam ku terbayang-bayang
Hati tak tenang asyik memikirkan kau seorang
Mandi tak basah tidurku tak lena
Kerna kau saja gadis yang ku puja

Oh baby oh sayang oh kasih
Sungguh aku cinta kamu
Oh kasih oh baby oh sayang
Sungguh aku sayang kamu

Oh baby oh sayang oh kasih
Cintaku hanya untuku mu
Ku akan menjaga mu sehingga akhir hayatku
Oh kasihku

I love you…aku sayang kamu
I miss you…aku rindu kamu
I hate you…jangan benci aku
Cinta kasihmu hanya untukmu

I love you…aku sayang kamu
I miss you…aku rindu kamu
I hate you…jangan tinggal daku
Sampai mati ku setia padamu

7 comments:

  1. selalu jugak dengar haha ingat kan ukays yang lama jugak

    ReplyDelete
  2. oo..pernah tengok muzik video ni, mmg tk berkenan langsung..
    kumpulan ukays yang baru..

    ReplyDelete
  3. Memang betul tu Ukays tetap Ukays cuma anggota je baru

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com