Wednesday, October 24, 2018

Penulis - Zura Rahman

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha pernah kongsikan pasal buku terbaru penulis ini di SINI.. Sebuah kisah aksi romantik.. Siapa yang minat aksi dan thriller memang sesuailah baca buku terbaru penulis ini.. Nanti Sha kongsikan review buku itu ye.. Masih belum khatam membaca lagi.. Kikiki.. Kalau berminat nak berkenalan dengan penulis atau mengikuti perkembangan beliau ataupun nak beli buku belia bolehlah klik Goodreads, BlogspotFacebook dan Instagram beliau ini..

Buku nukilan beliau ialah
Jatuh Hati di Paris
Jangan Goda Aku
#Ghost
Half Girlfriend
Undercover Wife

Hubungi beliau di
Facebook - https://www.facebook.com/zura.novelis
Goodreads - https://www.goodreads.com/author/show/7815698.Zura_Rahman
Instagram - https://www.instagram.com/zuranovelis/
Blogspot - https://zuranovelis.blogspot.com/

7 comments:

  1. boleh usha usha ni, mana tau berkenan

    ReplyDelete
  2. Undercover wife Tu mcm best jer . TQ for sharing

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan jgk....saya minta memabca tp tulah sekarang dh lama xbaca novel...

    ReplyDelete
  4. banyak jg ya karya beliau... tp belum ada yg pernah diadaptasi ke drama kan?

    ReplyDelete
  5. half girlfriend macam novel hindustan

    ReplyDelete
  6. tak pernah baca lagi buku penulis ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »