Friday, October 26, 2018

Pra Pesanan TPlanner oleh Teme Abdullah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah Sha berjaya buat tempahan untuk TPlanner dari Teme Abdullah dekat Iman Shoppe.. Harga untuk TPlanner ini ialah RM50 sebuah.. Mahal?? Pada Sha berbaloi sebab Sha ikut rapat perkembangan TPlanner ini di Instagram Teme.. Kenapa Sha cakap berbaloi?? Korang kena pergi usha Instagram Teme dan tengok sendiri.. Walaupun Sha tak pernah lagi baca buku-buku Teme namun Sha sangat menghargai hasil lukisan beliau.. Itu yang berusaha dapatkan TPlanner ini.. Beli untuk koleksi..

T Planner 2019

TPlanner oleh Teme Abdullah.
TPlanner 2019 ini adalah edisi terhad; hanya boleh didapati melalui pre-order sahaja. Tidak akan dijual di mana-mana kedai selepas pre-order ditutup.

8 comments:

  1. wah dah ada planer 2019, miza masih mencari belum dapat yang berkenan di hati

    ReplyDelete
  2. Tinggal 2 bulan je lagi nak masuk 2019 kan... sekejap je masa berlalu...

    ReplyDelete
  3. wah dah get ready for planner kak sha :)

    ReplyDelete
  4. Planner ni memang cantik dan eksklusif!

    ReplyDelete
  5. tak cukup bajet nak beli..tengok jela mampu...huhu

    ReplyDelete
  6. x rupa mcm planner sblknya mcm buku hikayat dahulu kala ;-)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »