Saturday, December 4, 2021

Currently Watching | Jangan Ganggu Jodohku (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama ini Sha tonton di Youtube Astro Gempak.. Sekarang ini dah episod 4.. Memang menarik dan kelakarlah.. Sha dah tak berapa ingat jalan cerita novel dia jadinya memang tak adalah nak berbanding-banding.. Apa yang Sha tahu versi drama ini kelakar dan heronya annoying .. Hahaha.. Menyampah pula dekat Dr. Imran versi drama ini.. Harapnya lepas ini pulihlah Dr. Imran tu.. Kesian dengan si Aliza yang asyik kena rasuk je.. Tambah suka bila kakak si Imran tu nama dia Shahida.. hahaha.. sama nama dengan kita lah pula.. kikiki..

Layanlah drama ini.. Jangan dia berhenti tayang dekat Youtube sudahlah.. Memang tak dapatlah nak layan lagi dah lepas ini..

8 comments:

  1. berlagak sangat Dr Imran ni. tunggu dia kena penangan saka ratu macik lempeng nanti..haha

    ReplyDelete
  2. tu la..hari tu layan i tanggang di telegram, belum habis download dah kena sekat..hahaha

    ReplyDelete
  3. selalu jugak nampak trailer dia tapi tengah running lagi, malas nak tunggu2

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »