Thursday, December 16, 2021

Nut Holic Hot Spicy Almond

Assalamualaikum..
Hye semua..

Badam pedas pula kali ini.. hehehe.. Tapi tak adalah pedas melampau.. Gambar dekat pembungkusan je ekstrem.. Hehehe.. Rasa dia pedas-pedas manja sebab ada rasa manis juga bila kunyah badam tu.. Pada Sha rasa yang ini lebih menyerlah berbanding Nut Holic Honey Butter Almond yang Sha kongsikan sebelum ini..

RM4.90 (30g)

Inilah rupa badam bersalut rempah pedas dan gula halus..

3 comments:

  1. Nampak besar-besar mesti seda kan

    ReplyDelete
  2. kat gambar macam pedas sangat ye tapi hakikatnya manja-manja je

    ReplyDelete
  3. Uish... sedapnya! Best buat kunyah-kunyah ni. Sekejap je licin!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »